24 Temmuz 2015 Cuma

Bu Haklı Gurur Hepimizin Birlikte Yaşayalım!


Uzun bir maratonun ardından sonunda yarışın kazananları belli oldu ve öğrencilerimiz üniversitelerine yerleştiler. Şimdi sırada kayıtlar var ve ardından ders başı yapacaklar. Tüm öğrencilerimizi en içten dileklerimle kutluyorum, bundan sonraki yaşamlarında da başarılarının daim olmasını diliyorum. Bu sene birlikte çalıştığımız, danışmanlık yaptığım, beraber program hazırlayıp programlarını kontrol ettiğim bazı öğrencilerimin başarılını burada sizlerle paylaşmak istedim.
6 Öğrencim Boğaziçi Üniversitesi’ni Kazandı.
6 Öğrencim başta Çapa, Cerrahpaşa, GATA olmak üzere Türkiye’nin çeşitli üniversitelerinde TIP kazandılar.
3 Öğrencim İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi başta olmak üzere Türkiye’nin çeşitli üniversitelerinde Hukuk Fakültelerine yerleştiler.
Toplamda 34 öğrencimin 1’i hariç hepsi istedikleri bölümleri kazandılar.
Başta bu öğrencilerin bugünlere kadar gelmesini sağlayan birbirinden kıymetli öğretmenlerini ve onlar için hiçbir fedakârlıktan kaçınmayan ailelerini tebrik etmek istiyorum. Bu haklı gurur hepsinin ortak çalışması neticesinde gerçekleşti. Bugün ise hep birlikte sevindik.
Şimdi sırada yeni öğrencilerimiz var. Onları da istedikleri yere taşımak adına elimizden gelen gayreti ardımıza koymadan yolumuza devam edeceğiz hiç şüphesiz.
Yoğun bir çalışma dönemi bizleri bekliyor. Biliyorum şu an çoğu öğrenciyi bir korku kaplamış durumda, ama size söyleyeceğim şu ki korkmanıza gerek yok. Sizden önce de başardılar. Bakın bugün, onlar bu sevinci yaşıyorlar seneye de sizler yaşayacaksınız. Yeter ki isteyin.
Bu süreçte her türlü sorularınız ve istediğiniz yardım için benimle temasa geçebilirsiniz.




Sedat Yılmaz
Eğitim Danışmanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Eşit Ağırlık Öğrencisi Olarak Matematik Dersiyle Olan Sınavım :)

Bu başlığı açmamın temel sebebi, yıllardır gerek derslerine girdiğim öğrencilerim olsun gerek özelden bana mail, whatsapp mesajı vs. ile mes...