5 Ağustos 2015 Çarşamba

İstanbul Hukuk Fakültesine Giden Yolda-1

Şimdilerde İstanbul Hukuk Fakültesi’ni kazanmış bir öğrencimin sizlere geçen sene girmiş olduğu bir deneme sonucunu paylaşmak istedim. Aşağıda Eylül ayı itibariyle yapılmış bir denemesinin sonucunu görüyorsunuz. Maltepe yayınlarına ait bir denemeydi. Toplamda 83 Net yapan öğrencim gerçek sınavda da toplamda 79 Net yaptı. Sene içerisinde başka deneme sonuçları da elimde, onları da incelediğimde ortalama olarak 70-90 net arasında oynadığını gösteriyor. Kendisinin nasıl ders çalıştığına gelirsek, her denemeden sonra mutlaka çözemediği soruları çözdürür, eksik olduğu konular varsa onlara çalışır bol örnek çözerdi. Bir sonraki denemede hala o konuda yanlış yapıyorsa o zaman dersin öğretmeninden birebir isteyerek nerede yanlış yaptığını anlamaya çalışırdı. YGS sonrasında onu yaşlı gözlerle gördüğümde, (çünkü 40 binlerde kalmıştı) kendisine tek söylediğim bıkmadan ders çalışmaya devam etmesiydi. Tabii ki sınavın şokunu birkaç gün üzerinden atamadı. Sınavdan yaklaşık 3-4 gün sonra telefonla bana ulaşarak –hocam kaybedecek bir şeyim kalmadı, bu saatten sonra ne derseniz uygulamaya hazırım dedi. O zaman ben de kendisine kişisel bir program hazırladım. Programa harfiyen uyan öğrencim, 2 gün önce İstanbul Hukuk Fakültesi’ne kaydını yaptırdı, bana da whatsap üzerinden kimliğinin fotoğrafını ve altına gülücükle birlikte “teşekkür ederim” notunu paylaştı.
Mat: 13.00
Türkçe: 37.50
Geometri: 2.50
Tarih: 11.50
Coğrafya: 5.50
Felsefe: 7.00
Fizik: 0
Kimya: 1.00
Biyoloji: 0
Din Kültürü: 5.00
Toplam: 83 Net


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Eşit Ağırlık Öğrencisi Olarak Matematik Dersiyle Olan Sınavım :)

Bu başlığı açmamın temel sebebi, yıllardır gerek derslerine girdiğim öğrencilerim olsun gerek özelden bana mail, whatsapp mesajı vs. ile mes...